Bonus DVD ‘Nestor’ probleempje opgelost.

Sinds afgelopen vrijdag is de 2CD/DVD ‘Nestor’ te koop in de winkels en bij onze webshop (met handtekening !)
De reacties die we krijgen zijn uitermate positief. Prachtige layout en een mooie combi van de grote hits met een aantal stukken uit het verleden in een nieuw jasje.
Allemaal live gespeeld door de Pur Sang Band en opgenomen in Theater Carré.
Bij de eerste levering was er een klein probleempje met de DVD die er als bonus bij zit. Gelukkig is dat nu allemaal opgelost.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink . Plaats een reactie of laat een trackback achter: Trackback URL.

17 Reacties

  1. Posted 7 januari 2012 at 11:27 | Permalink

    Gelukkig werkt de DVD van mijn versie prima, maar volgens de informatie achter het schijfje is een gedeelte van Zilver opgenomen op 1 OKOTBER. Hahaha! 😉

  2. Pareit Isabelle
    Posted 6 januari 2012 at 18:57 | Permalink

    Hallo,

    Ik heb de cd op 27/12 besteld via de webshop, maar zie nu pas dat er problemen zijn en dat de cd nergens meer te verkrijgen is. Wat gebeurd er nu met mijn bestelling die al betaald is?

    mvg

    Hennin Bart – Pareit Isabelle

  3. hilde
    Posted 18 december 2011 at 01:03 | Permalink

    ik heb me gehaast tussen mijn werken door naar de saturn in brugge voor de nieuwe cd maar hij kon ze me niet verkopen wegens fouten blijkbaar wanneer kan ik ze wel kopen

  4. hilde
    Posted 18 december 2011 at 01:01 | Permalink

    ik ben vandaag de cd gaan kopen en ze wilden ze me niet geven wegens problemen wanneer kan ik ze terug kopen in belgie

  5. barbara
    Posted 15 december 2011 at 10:34 | Permalink

    de dvd en cd’zijn supper.
    ik bleef intens veel kijk en luister plezier.
    gr barbara en tot zondag in tilburg

  6. Danny
    Posted 2 december 2011 at 11:46 | Permalink

    Beste vrienden, Ik ben al heel lang fan van Rob, en dit probleem zal daar niks aan veranderen, maar buiten het technische probleempje bevat mijn exemplaar ook ‘dubbels’ op de DVD. (land van maas en waal, johnny soldaat) De technische samensteller van dit ding had blijkbaar toch niet goed geslapen die dag 😉 Rob: doe vooral voor eeuwig verder …..!

    • Posted 2 december 2011 at 15:29 | Permalink

      Het betreft hier 2 TV registraties uit 1987 die inderdaad deze twee nummers in beide uitzendingen hebben verkozen. Waarschijnlijk omdat dat de singles waren. Ook toen werd er al commercieel gedacht :).

  7. Monique
    Posted 30 november 2011 at 14:53 | Permalink

    Dag Mevr. Jansen,
    Geweldige service maar de cd is voor Monique en ze krijgt hem pas 4 december.
    Ik zal het in het gedichtje vermelden dat er een nieuw DVD aan komt.
    Goede feestdagen e n groet,
    A n Verberk

  8. Deraedt gwendonila
    Posted 29 november 2011 at 21:17 | Permalink

    Bedankt,dat noemen we een perfecte service.wel 2 mooie cd,’s.ik ben heel blij dat de zwemmer eindelijk op een cd staat. Doe zo verder. En tot 23 juni in Gent. Groetjes gwendonila

  9. Nancy
    Posted 29 november 2011 at 15:33 | Permalink

    Beste Rob,
    Beste mevrouw Jansen,
    Dank dat jullie dit zelf aan ons melden en voor een oplossing zorgen. Inderdaad, Ineke, dit verdient een warme douche.
    Groetjes.

  10. Marleen
    Posted 29 november 2011 at 15:16 | Permalink

    HALLO.
    ik heb me dvd gekocht in FREE RECORD in BELGIE en het is ook hetezelfde probleen ,hopelijk krijgen we ook een nieuwe,
    groeten marleen

    • Posted 29 november 2011 at 16:26 | Permalink

      Uiteraard. Terug naar de winkel en nieuw exemplaar vragen.

      • rudi
        Posted 1 december 2011 at 16:44 | Permalink

        Hallo Frank,

        Ik kocht de CD Nestor in Free Record Shop Brasschaat(B). Ik vroeg al lachend aan de gerant of het “een goei” was en legde het probleem uit…hij wist van niets…en raadde me aan de dvd thuis te proberen…ik mag hem retourneren met kasticketje en afgifte van de “defecte”…allemaal goed en wel maar daarom heb je nog geen “normale” dvd? Ik raadde hem aan contact op te nemen met EMI, maar dat was de man duidelijk niet van plan….
        Want hoe merk je het verschil tussen de foute en de goede exemplaren? Ook als winkelier is dit een moeilijke zaak!
        Toch proficiat met “Nestor”!!
        Groetjes, rudi

        • Posted 2 december 2011 at 10:50 | Permalink

          Beste Rudi, op zich is er niet veel mis met de DVD alleen gaat hij bij het afdraaien van het concert ‘Zilver’ na elk nummer automatisch in pauzestand. Dat is onhandig. Onhandig genoeg vinden wij (en met ons EMI) dat iedereen een andere DVD krijgt.
          Mensen die via webshop gekocht hebben kunnen volgende week automatisch een nieuw exemplaar in de bus verwachten.(Volledig nieuwe Box) Mensen die via een platenzaak hebben gekocht kunnen met de DVD terug naar de winkel. Alle CD winkels hebben bericht gekregen van EMI hierover.
          Dat sommige verkopers dat niet weten zal wel een interne communicatie fout zijn.Laat ons weten als het volgende week nog niet is opgelost dan gaan wij er even achteraan. Klant is koning.

  11. ineke .
    Posted 29 november 2011 at 11:54 | Permalink

    Rob, en Management, jullie verdienen een warme DOUCHE.””””””
    groetjes Ineke.

  12. Herman Kamstra
    Posted 29 november 2011 at 06:35 | Permalink

    Dat noem ik service, bedankt.

  13. sabine
    Posted 28 november 2011 at 19:37 | Permalink

    bedankt….

    Het zal veel aangenamer zijn om het concert “Zilver” te bekijken!

    Groeten,
    Sabine

Plaats een reactie

Je email zal nooit geplubiceerd of gedeeld worden. Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>